Blog

5 tipp - válaszd az ügyfelednek legmegfelelőbb bögrét

Siklós Barbara
2021.10.18 16:39
5 tipp - válaszd az ügyfelednek legmegfelelőbb bögrét

A perszonalizált bögre sosem megy ki a divatból. Míg pár éve azt gondolhattuk volna, hogy leáldozott a csillaga, a bögre továbbra is folyamatosan ott van a promóciós ajándék listákon. Hogy miért? Az emberek többsége kávézik, így szüksége van egy bögrére. A Lavazza által végzett kutatás szerint a magyarok átlagosan napi 2,6 csésze kávét fogyasztanak el. Ráadásul a Heinz Cup Soup által végzett felmérés szerint az emberek 66%-a érzelmileg kötődik a bögréjéhez. Tehát a bögre továbbra is mindennapos használati tárgy, ezáltal kiváló promóciós ajándék. Ha szeretnéd, hogy márkád is jelen legyen ebben a kapcsolódásban, fontos, hogy a megfelelő bögrét válaszd ki.  Íme 6 tipp, amit tarts szem előtt a személyre szabott bögrék kiválasztásakor.

 

  1. Minőség

Minden márka azt szeretné, ha nevéhez magas minőség társulna. A promóciós célra kiválasztott bögréknek tehát minőséget kell sugározniuk. Figyelj a bögre felületére, hogy sima legyen, a színek jól „üljenek” az anyagon, a nyomtatást megfelelő eljárással végezzék, hogy a színek ne fakuljanak ki, ne mosódjanak el.  A bögre füle erősen rögzüljön a bögréhez. Egy jó minőségű bögre, a márka minőség iránti elkötelezettségét közvetíti. A jó minőségű ajándék annak is a jele, hogy ügyfeled értékes számodra, és a legjobbat akarod nyújtani neki.

 

  1. Hordozható

Ügyfeleid bizonyára rendkívül elfoglaltak, folyamatosan úton vannak, ritkán fordul elő, hogy van idejük leülni és klasszikus bögrében, nyugodtan elfogyasztani kávéjukat, teájukat. Hálásak lesznek, ha ezt az életmódot szem előtt tartva választod ki számukra a legmegfelelőbb promóciós bögrét. A hordozható bögre fő szempontjai, hogy legyen teteje, ne engedje át a hőt, de legalábbis legyen füle.

 

  1. Vonzó design
Bögre

  Válasszunk vonzó, ugyanakkor márkánk üzentéhez illő designt az ajándékozásra szánt logózott promóciós bögréhez. Ez lehet kétszínű, különleges formájú, de az is lehet, hogy a klasszikus egyszínű bögre a legjobb választás. A színnek fontos szerepe van az elkészült bögre összhatásában. Óvakodjunk a túl sok színtől, mely rendetlen külsőt kölcsönözhet, kövessük a kevesebb néha több elvét. Márkánk is jobban kitűnik, jobban leolvasható egy letisztult felületről, mint egy nagy színkavalkádból.

Érdemes nyomtatás előtt megtervezni, előképet kapni a majdani végleges ajándéktárgyról.

 

  1. Öko

Az újrafelhasználható bögrével sokkal többet tehetünk bolygónk egészségének megőrzése érdekében, mintha eldobható bögre mellett tesszük le a voksunkat. Ráadásul sokat tehetünk azért, hogy a bögre környezetbarát eszközként működjön. Hogyan?

Mosogatógépben mosható bögrét válasszunk, és egyszerre több edénnyel indítsuk el a programot, így vizet spórolunk meg.

Felejtsük el a papír bögréket. Nyomtassuk márkánk logóját újrahasználható bögrére az egyszer használatos helyett.

Válasszunk olyan tartós anyagot, mint pl. a kerámia, porcelán, rozsdamentes acél, ezek a legtartósabb anyagok a személyre szabott bögrékhez, így évekig megmaradnak.

 

  1. Megjegyezhető márka
Bögre Érdemes azon is elgondolkodni, hogy a vállalkozás közvetített üzenete, személyisége hogyan tud legjobban megjelenni az általad ajándékozott, logózott bögre formavilágában, hogyan tud kiemelkedni a megszokott irodai bögrék halmazából. Pl. ha folyamatosan mozgásban lévő sportruházati márkákkal foglalkozol vagy utazásokat szervezel, érdemes olyan bögrét ajándékozni ügyfelednek, amely tükrözi ezt a dinamizmust, és útközben is használhatók. Vagy pl. start-up vállalkozás vagy tech cég esetében izgalmas ajándék lehet egy krétával írható bögre, vagy akár egy prémium gravírozott rozsdamentes acél utazós bögre, mely jelen van új ötletek megszületésekor.

 

 

Fotó: John Matychuk, Yosua Sinaga, Christian Lambert